KLIK - KLIK

April 18, 2010

sambungan bingung ooo bingung~~

erm...nie la cerita bingung ooo bingung...

korunk tau x??...aku xtau la nape aku rase mcm sia2 je aku tanam sayang nie...

bile aku dah berani luahkan...dia mcm buat bodoh...

mcm xde pape yg terjadi antara kami...

kalo mcm nie...nape dia bg harapan dkt aku??...

aku x tau la...dalam hal nie, dia @ aku yg bingung...

yelah...aku sangat berharap dia membalas ape yg aku rase...

tp nampak nya sia2 kowt...

aku tau mane mungkin dia balas ape yg aku rase sbb dia dah de aweks...

dan aku tau...mungkin lam bulan JUN nie...dia dah nak naik pelamin...

so, wat can i expect 4 this feeling??...

aku x tau la...adakah aku cepat jatuh cinta atau apakah sbb dia xpaham apa yg aku rase...@ mungkin aku tersilap mencintai org...

aku x tau...aku berharap semua nie ade jalan penyelesaian...

aku x nak diri aku terbelenggu ngan semua nie...

bg aku...bile aku dah lupakan cinta aku...aku x nak ungkit2 lg cerita cinta 2...

sbb ianya mempunyai sejarah yg tersendiri...

jika aku ungkap balik...bermakna aku mengundang rase kecewa 2 sekali lg...

aku menunggu, siapakah MR RIGHT aku yang sejati??...

yang sanggup menerima semua kekurangan aku...yang boleh terima semua kelebihan aku...

kerana aku xleh penuhi semua hajat org d dunie nie...

aku cume menunggu kata putus daripadanya...

untuk mengelakkan rase kesal nie membelenggu aku...

aku sekali lg berusaha untuk menjauhkan diri aku daripada dia...

bg aku, itu adalah perkara terbaik yang aku boleh lakukan selain daripada aku kena hancurkan harapan org lain...

aku x rela ape yg aku rase turut d rasai oleh org lain...

kerana kelukaan itu amat menyakitkan...sangat-sangat menyakitkan...

lepas nie...aku nak bt mcm antara aku ngan dia x penah ade pape...

aku nak wat antara aku ngan dia...xpenah ade perasaan istimewa hadir lam hati aku...

ini lah kali kedua aku merasakan cinta...

rase ingin memliliki sangat menebal...tp, aku x yakin perasaan cinta kali kedua nie akan menyatukan aku ngan dia...

memang kenyataan nie susah nak terima...tp aku kena jugak terima...

demi kebaikan semua, demi kebahagiaan semua dan demi kebahagiaan bersame...

kekecewaan aku akan terubat andai...aku melihat insan yg aku syg bahagia d samping org d cintainya...

seperti jugak aku merelakan kepergian Rashid bersame kekasih nya...

begitulah juga akan aku merelakan kebahagiaan dia bersame org yg d sayanginya...

walaupon, hati ini amat berat untuk melepaskannya...

aku terpaksa...inilah tekdir yg harus aku terima...demi kebahagiaan hakiki aku nti...

erm...nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu...nti aku post yg bru lak...

p/s:aku terlalu menyayangi mu...juga terlalu ingin memiliki mu...tp dapatkah kau fahami??...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki