KLIK - KLIK

April 16, 2010

sia-sia je kowt~~


aduh!!!...aku tak tau lah nape aku rase sesal sgt...
rase sebak sgt...rase sebal sgt..
apakah yg aku telah bt adalah perbuatan yg tergesa-gesa??...

tapi sbg manusia biasa..aku x lepas dari kslhn kowt..
kalo dia x suke..ape salahnya kalo dia berterus terang??..
xpyh lah kowt dia 2 nak main angin aku??..

aku nie..nama je pakai enset sampai 3..
tp 1 pon x bunyi..kdg2 rase nak hempas je enset dkt dinding..
tapi sayang r..sbb semua 2 aku beli guna duit sendiri kowt..

aduh!!...sakit jiwa nye aku rase..
tp aku kuat kan semangat aku nie..
hadapi segala dugaan yg akan tiba..

untuk elakkan diri aku daripada rase sebal, malu, sesal, dan sebak nie..
aku buat keputusan..untuk mencuba melupakan sahaja hasrat aku untuk mengingati dia..
menghentikan segala perbuatan yg akn menampakkan kasih syg aku nie..

walaupon, hati aku mendesak, memberontak, menuntut keadilan dan segalanya..
aku akan cuba..itu janji aku..
aku akn cuba hadapi segalanya..

bile tgk org lain bahagia...
aku cuba meletakkan diri aku d tempat mereka..
alangkah...bahagia, suka..

bile aku akan merasai semua 2??..
ade ke x sape2 yg sudi hadiahkan kebahagiaan 2 pada aku??..
yg sudi menyayangi aku??..yang boleh menyayangi aku sampai ke hujung nyawa aku??

menerima aku seadanya..sbb aku tau..aku byk sgt kelemahan..

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu...

p/s: now...im sad again, should i cry 4 this???...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki