KLIK - KLIK

April 16, 2010

sia-sia je kowt~~

kalo de enset sampai 3 pon tapi x bunyi xde gune kowt??
wah!!..u really make me feel useless!!

kalo macam nie la..aku rase, aku kena bt xtau je pas nie...
kena bt mcm xde pape yg jadi..

hope..i can do that..
bile aku msg dia..dia bt mcm aku x wujud kowt??...

ne de dia nak balas msg aku??..
tp..kalo dia tol2 x nak aku..xde salahnya dia just directly bgtau aku yg dia x nak..

itu lebih baik daripada dia terus bg harapan dkt aku kowt?..
erm..mcm ne aku nak lupakan je angan aku 2??..

kalo aku boleh ubah semua..aku swear..aku akan ubah semua..
hahahaha....tp aku mane de kuase 2..

aku cube terima hakikat hidup aku nie..
tp kdg2 aku rase aku nie kejam kowt??..

yelah..bile de org yg syg aku..aku xleh terima mereka..
tp bile aku syg org lain, org lain 2 xleh terima aku..

mcm sumpahan lak..heheheh..mungkin lom jodoh ag kowt..
tp..aku suka dia kowt..

walaupon dia 2 x seperti yg d agakkan..
aku suka tgk dia..

kenangan yg ade..akn tetap aku simpan..
aku tau dia bahagia d samping org yg dia syg..

agpon..rase nye mungkin lam bln 6 nie..
dia dh nak kawen kowt..so, aku x kan ganggu hubungan diorg kowt..

erm...sedih!!..
megenangkan nasib ini..tapi..aku kena kuatkan semangat aku..warghhhh!!!..

apa yg akn terjadi, akn aku hadapi ngan hati yg tabah..
u can see my sweet face with my smiling...but u don't know..wat the problem in my life..

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku out dulu...

ok lah...mase untuk tido dah tibe..
chow lu...chow shin chi..assalamualaikum..gud nyte!!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki