KLIK - KLIK

April 14, 2010

erm....membisu!!

walaupon apa yg menganggu fikiran aku selama nie dah aku selesaikan..

aku masih belom tau bagaimana nasib ku nanti..

apakah nasib akan menyebelahi aku atau x??..

sungguh aku x tau..

apa2 pon..aku terima dengan hati yang terbuka..

biar la semua nie d jelaskan dengan nyata..

biar mase je yang tentukan bagaimana..

aku tiada hak untuk memaksa..

kerana bagi aku..bile mase nye sudah tiba..

semua nya akan terjadi..

tapi..sekarang hati aku sungguh ceria..

kerana..bunga-bunga cinta sudah ada...

ceh!!..ayat!!..bunga2 cinta siot..

hehehehe..sbg manusia biasa..

aku pon ade hak kan??..

hak untuk merasa cinta..

huhuhu..ini lah salah satu cara untuk aku tenangkan hati aku..

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu...

p/s: love u....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki