KLIK - KLIK

April 20, 2010

kenalim weh lok(versi kelantan)..bhs standard...berdebar-debar!!!!~~

assalamualaikum...

bagi menyurutkan rase kenalim aku nie...aku nak post yg baru...walaupon d pagi hari...

bukannya ape...hari nie...21.04.2010...LECTURE nak dtg...bt tinjauan...

aku kenalim sbb x tau mcm ne la nti...dah 2, x tau bile lecture sampai sini...

wah!!!!!!!!!!!!!!!!!...tlg aku redakan perasaan ini...boy aku kata, wat biase je...

huhuhu...tp lom tau ag...

aku nak g kedai peladang pon xde mood kowt...tp dok lam opis je bosan gak kowt...

erm...ngantok lagi...hari2 ngantok...sampai kan boy aku kata mengantok sokmo...

hehehehehehe...dia x tau yg wife dia nie x cukup tido...yela...semenjak 2 menjak nie...

asyik tido lewat je sbb nak update blog ngan cerita2 terbaru...

walaupon, kenalim ngan kehadiran lec...aku masih sempat dgr radio kowt...

dgr radio 2 hobi aku kowt...selain drp, bace novel, main game, lyn perasaan dan macam2 lg...

hehehehe...bosan siot!!!...ade tak sape2 yg boleh hilang kan rase bosan aku nie???

ok lah...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu kowt...

get ready 4 lec coming!!!...

gud luck 4 me...

assalamualaikum wbt...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki