KLIK - KLIK

February 01, 2011

akan terjadi~~

salam...

semua sihat??...hehehehe...hope kamu semua sehat ye...
ok..back to our topic today...
hari nie adalah hari pertama dalam bulan 2...hehehehe...
hari wilayah gitu...

well...hari nie pkol 2.00 petang...aku g pejabat...aka PPK PUTERI SAADONG...
tempat aku wat LI ari tuh...mase sem 4...
well...byk kenangan tercipta di situ...
ade yg manis, ade yang pahit...semua ade...

tapi yang penting...aku rindu saat2 tuh...
okey...aku x nak sebakkan korunk ngan feeling aku...
hehehe...well...

akan terjadi yang aku maksudkan ialah...majlis pertunangan antara MR. K ngan kekasih nya...
aku baru je tahu...rupanya jadi gak dia tunangan ngan awek dia tuh...
aku bukan nya ape...mase LI ari tuh...ade lah aku TER'suka dekat dia...
hahaha...ayat x leh blah langsung...ter'suka...hahahaha...

aku tau pon mase kak s** sebut...kata nya..."abe d**busy lonie...sbb nti nk tunang"...hahaha...agak terase pilu gak r...pilu sbb akhirnya org yg aku ter'suka 2 nak tunang gak...tapi okey la tuh...sbb ngan umur dia pon...dia dah memang layak ade wife ngan anak...

well..dia mmg tau perasaan aku dekat dia mse aku LI kat situ...cuma nasib baik...aku dapat membendungnya...
dan nasib baik dia x layan sangat aku nieh...hahahaha...
well..aku takut gak...takut t kecewa...tapi aku tau...ape yg dia buat tu adalah yg terbaik...

dan aku percaya ade hikmah di sebaliknya...
aku akan mendoakan agar dia bahagia dan agar hubungan dia ngan bakal tunang dia akan berkekalan ke akhir hayat...
kalo pon nti dia x jemput aku ke majlis kahwin dia...aku x kisah...

aku x kan membenci dia...kerana aku x nak menjadi pendendam...
itu lah tekad aku...hehehehe...

utk pengetahuan korunk...sampai mase balik dari pejabat td pon...
aku x dapat bercakap ngan dia...aku tegur pon dia jawab mcm nak x nak je...
maybe dia malu atau dia dh benci aku...sape je yang tau kan??...sape yg dapat duga kan??..
hati masing2...so masing2 je la yg tau...

hahahaha...okay lah...chow!!!~~





*note : selamat bertunang buat MR. K dan pasangan...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki