KLIK - KLIK

May 12, 2010

the end of PERCAYA ADA CINTA~~

salam semua...setelah beberapa hari aku meluangkan mase utk membace PERCAYA ADA CINTA...segalanya terjawab sbb aku dah habiskan cerita 2...bagi aku, cerita 2 mmg best...x rugi la ngan RM16.20 yg aku laburkan d syarikat muda osman 2 kan??...aku ingatkan minat aku utk terus bace novel dah menghilang...yela...mse g Langkawi ari 2, aku x bace sampai abis pon kak ct nyer novel...

aku bkn nye ape...aku nie pelik sikit...ade ketika, mood aku x bagus utk layan novel...kdg2 terlebih nak bace lak...so, aku pon x tau mcm ne aku nie sebenarnya...
tp aku nie leh d kategrikan sbg minah novel sbb dah byk buah novel aku habiskan...
x cukup ngan abiskan??...aku siap khatam lg...hehehehe...minat bace novel nie dah lame la...

mse umo aku melepasi 12 tahun ari 2...mase 2 kan baru pas UPSR...jd, aku isi mase ngan bace novel...1st novel HATI SEORANG WANITA karya Norhayati Berahim memang lama gler aku ambik mase utk abiskan...tp akhirnya abis gak...hehehehe...cerita karya Norhayati Berahim nie agak tebal dan agak byk menceritakan sal business dan kerjaya...sdg kan aku x berminat utk bce semua 2...tp last sekali...ending dia mmg mambahagiakan...heheheheh...dah byk watak aku selami dalam novel nie...

paling aku suka novel AISYA SOFEA...JENDELA HATI!!...pergh karya dia lam novel nie memang cukup2 bg kesan lam diri aku...korunk pikir la...dlm mse sehari, aku leh ulang bace dua kali JENDELA HATI...2 menandakan novel 2 mmg best bg aku...nie aku tunjukkan sikit antara novel2 kepunyaan aku...hehehehe...bkn nak menunjuk...tp, nie je bukti yg blh sokong kata2 aku bahawa aku nie antara pencinta novel yg ade...



aku paling suka novel keluaran ALAF21...sbb keluaran syrkt nie mmg superb la beb...aku x bohong korunk...tp mmg la ade novel yg x best...tp kebanyakan nye mmg xsia2 la korunk berbelanja utk novel2 keluaran syrkt nie...hehehehe...aku mmg suka sgt ALAF21 punyer novel...

bile dah aku suka novel...org lain pon same gak...bile member2 aku nak pinjam, aku akn pastikan novel 2 dlm keadaan berbalut...dan cantik...dan aku akn pastikan semua 2 x terjejas sbb aku dh check awl2 lg mcm ne novel aku 2...hehehehe...bile diorunk x jge novel aku, aku mmg la x suka...tp tahan je la...sampai 1 mase aku dh mls nk bace novel dpn diorg...hehehehe...tp so far, xde lg lah aku jumpe yg mcm nie...

minat bace novel nie berputik bile aku tgk kakak aku yg sulong bace novel...jd, aku rase nak mencuba bace novel nie...adakah best atau x??...dan kenyataan nye...sampai sekarang kowt aku masih beli dan bace novel2 yg ade...hehehehe...last novel 4 12.mei.2010 is PERCAYA ADA CINTA...tp utk lain hari dan lain waktu, aku lom tahu ag...jadi, same2 kita nntikan...

RADIO SUDAH BERBUNYI...need 2 out, bye2.gud nite!!

assalamualaikum wbt...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki