KLIK - KLIK

May 08, 2010

nightmare!~~

salam semua...ish..nie nightmare yg aku lalui mlm td...aku x tau la apekah aku d tindih oleh hantu atau hanya perasaan aku sbb...

aku rase mcm aku d tindih...rase berat je...aku dah meraung sekuat mungkin agar d dgri oleh org lain...tp...sia...

mula2 aku mimpi yg lain...then, tetiba ade org bermata merah dtg pegang ibu kaki aku...then, dia dtg tindih aku...dengan serta merta aku menjerit dan beristighfar...

tp xde orf tlg pon...sbb suara aku tersekat sehingga x d dengari org lain...then, aku terjaga dari tido...sangat2 berdebar...

mungkin sbb letih dan sbb aku tido tanpa meletakkan bantal d atas dada...asku sgt2 takut lap nightmare 2...

huhuhuhuhuhuhu.....2 je la yg aku leh cerita sal nightmare aku 2...wah!!...RADIO SUDAH BERBUNYI...aku kena out!!...

salam...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki