KLIK - KLIK

May 22, 2010

gotong royong the series~

salam semua...malam nie terase nak update blog aku nieh ngan cerita baru...pasal gotong royong d kg jejulok yg terpilih utk mewakili negeri kelantan yg dipilih utk bertanding d peringkat malaysia...huhu...bangga aku...sbb PPK nie la yg terpilih d negeri kelantan...ceh!!!...bangga kowt...

hehehehe...sebenar nya aku g utk tgk keadaan mase gotong royong je...aku x gotong royong pon...aku just g ambik gambar...tgk suasana kg...dan tgk semangat kejiranan antara org2 kampung semua...walaupon x semua yg keluar utk menyertai gotong royong nie...diorg sgt2 suka membantu dan sangat kuat bekerja...

dengan keluasan tali air yg sgt panjang 2...aku tgk pon ngeluh...yelah, mane x nya, ngan kiambang yg byk d dalam nye...sepanjang tali air 2...memang byk kiambang nya...aku rase bile aku turut serta lam aktiviti mcm nie...aku leh tgk suasana nye, d samping dpt bermesra ngan org kg...org2 kg d sini aku rase ok je kowt...dengan kerjasama yg diorg tunjukkan...mmg aku x nafikan...

nape aku cakap mcm 2...sbb semalam, bile de peristiwa tali cable elektrik terjatuh, staf yg ade ngan org kg bertungkus lumus menaikkan kembali tali cable elektrik 2 utk mengelakkan drp terjadinya peristiwa lain yg mungkin akn mengorbankan nyawa org lain...ye la...ngan aksi tolong menolong nye...

aku g kg 2 ngan ayah man...bile sampai d ofis, aku tinggalkan moto dkt situ...then, naik lori ayah man...DBL1716...hehehehe...bile balik lak, aku naik lori abe din...DAK7901...hehehehe...walaupon xde aircond, aku nak gak naik lori 2...hehehehe...bile hari 1st 2, org kg jejulok bg ikan patin ngan ikan keli...hehehehe...suka la aku kowt...dpt nasik ngan air free ag...hehehe...enjoy...

bile malam je...rase penat dan ngantok sgt...

bile RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu...bye!!!...salam...

nie de gambar aku titipkan utk korunk tgk...heheheh...sikit nie jela aku dpt bg korunk tgk....selebihnya, x leh lah....hehehehehe...







No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki