KLIK - KLIK

May 31, 2010

sedih..~~

erm...sedih nye...rase mcm aku nie BOLA je bt diorg...
bile nak aku...suka hati je msg aku, call aku, merayu2...
tp bile dh x nak aku...d campak mcm 2 je...aku msg pon x d peduli...

ape yg korunk harap sgt drp aku??...nape korunk wat aku mcm nie??...
aku pon x paham...kalo mcm nie la...baik korunk x yah ngaku sbg kawan korunk...
kdg2 aku mencari sape kawan baik aku??...

bile aku x jumpe jawapan nye...aku rase upset sgt...
tp...diorg x kan tau pe yg aku rase...

bt seseorang yg aku sayang...mekasih sbb bg aku merasai jatuh cinta kali ke 2...walaupon aku x mungkin memiliki kamu...tp aku happy...sbb ada org yg akn jaga makan dan pakai kamu...insya Allah kamu akan bahagia dgn dia...

dan xlama lg aku akn habis balik ke poli...kamu akn bersenang hati sbb tiada lg org yg akn mengganggu ketenteraman kamu...maafkan aku atas keterlanjuran aku mencintai kamu...sekiranya aku tau...aku x kan benarkan hati aku menyayangi kamu...tapi, aku sudah terlanjur mencintai kamu...

aku pon x tau nak cakap ape lagi...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki