KLIK - KLIK

May 11, 2010

hehehe...mix of story~~

salam semua...

1st of all...aku nak story sikit sal aku nyer gelaran nie...yg berkaitan ngan SLIPPER...mesti korunk tertanya2 nape aku letak nama SLIPPER 2 kan??...erm...sebenarnya...mase aku cople ngan rashid...aku rase mcm x nak letak nama rashid...tetiba terdetik d kepale aku utk letak je gelaran SLIP...tp lau d pikir2 kan...SLIP nie x berape cantik...jd, tetiba idea utk sambung kan SLIP ngan PER 2 muncul...jd, aku terus save name rashid ngan gelaran SLIPPER,...dan effect nye, sampai ke hari nie...aku masih gune gelaran SLIPPER...aku pon x tau nape aku jd suka sgt ngan gelaran SLIPPER 2...tp serius, aku suke gelaran SLIPPER nie...jgn tanya kenapa...sbb sehingga ke hari nie...walaupon aku dh x berhubung ngan rashid...nama SLIPPER tetap aku gune...bagi mewakili diri aku...

dan aku sangat2 x suke kaitkan rashid lam idup aku lg...skrg, gelaran SLIPPER 2 hanya utk aku...no more rashid...dia tetap yg special dlm idup aku...nti aku letak gmbr dia...



tp aku harap...xde sape2 yg marah sbb aku letak gmbr rashid nie...sbb...dia hanya kenangan bagi aku...

sekarang...setelah berkali2 aku cube bercinta dan gagal...dan sampai hari nie dan saat nie...aku masih single...kata org solo...hehehe...lagi baik...dan aku pon suka single mcm nie...sbb nti, ngan sape aku kuar, ape aku nk bt..xde lah sibuk org nak kongkong...hehehe...

hehehehe...2nd story...aku ngah pening nie...mane x nye, repot LI yg lengkap, baru sikit aku wat...aku xde idea nak wat camne...mati akal aku d buatnya...aduh!!...dah lah aku takut x sempat siap...tp aku akan bt slow2...tambah lak, aku nie pemalas sikit...hehehe...jd nye, semua keje jd last minit...cam nie la sikap x baik aku...selalu lengah2...aduh!!...berubah la kamu wahai najibah!!...sblm kau menyesal...tap aku kena get ready awal2...byk kemungkinan lg yg akan berlaku...aduh!!...aku jadi takut...

aku nie kejam ke??...kejam ke aku bile aku lukakan hati org yg menyayangi aku sedangkan aku x sayang dia spt yg dia sepatutnya dapat??...sungguh!!...aku x berniat nak lukakan hati mereka...tp aku masih xdpt menerima cinta 2 ngan sepenuh hati...aku rase ngan mereka sedih sekarang lbh baik drp mereka sedih bile dah lama ngan aku...swear!!...kalo boleh aku x nak lukakan hati mereka...tp nie lah aku...mudah sgt terima lamaran dan mudah sgt rase x nak...aku x tau nape aku jd mcm nie sekali...ape kah aku sgt trauma utk bercinta balik??...tp aku suka kalo de org ambik berat sal aku...sbb bg aku, kalo diorg syg aku, aku x leh kata pe kan??...sbb aku pon nak gak d hargai...tp sungguh menyakitkan bile org yg kita harap2kan x pernah mempedulikan tentang perasaan kita...tol x??...memang aku akui...benda 2 amat memeritkan...ye lah...pe yg kita nak kita x dapat...mesti lah kita sedih kan??...

wah!!...dah dua tahun aku dapat lesen P...dan hari nie sepatutnya jadi hari 1st aku pegang lesen besar...tp, aku lupa yg 11.05.2010...lesen aku dah expired...so, aku kena la bayar esok...hehehe...ape lah kena ngan aku nie...semua aku lupa...hahahaha...mungkin aku nie banyak pikir kowt...erm!!...biar lah...esok pon mak aku yg nak g bayar lesen aku 2...x pelah...dah mak aku nak g...aku bg je la...

ape lg ek cerita aku??...dh xde pape kowt...setakat nie je la...

RADIO SUDAH BERBUNYI...aku out dulu...
salam...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki