KLIK - KLIK

May 29, 2010

makan pizza~~

salam...

cerita nie jadi maso 29.mei.2010...huhuhu...maso nie memey dop rancey nok make pizza...tapi gak, mso 2...dok jaley2 ngan siti zaidah ngan halimatul saadiah...dan maso 2 aku sajo jah talipon dkt EN ROKEMI...tanyo dio dok mano...pah 2, dio kato dio nok belanjo make...jadi gak...

siti zaidah kato...ngejah pizza...EN ROKEMI kata ok je...pah 2 gak, gapo lg...pakat masok pizza la sep2 aku nie...sekali masok...perghhh!!!...makey pizza hok baru...sedap molep...aku sore make 2 keping pizza...kenye bo-yah~~huhuhu...

tapi gapo2 aku memey solute la ko sep2 staff hok aku kenal...sbb sep2 dio dop kiro kalu bab2 make nie...hehehehe...

gapo2 pon...terimo kasih dkt EN ROKEMI sbb menajo makan tgh hari sep2 aku ngan sajian ala2 western g 2...hehehehe...

ok lah...RADIO BUNYI DOH 2...

bye...salam~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki