KLIK - KLIK

May 16, 2010

lilin yg membakar diri~~

salam semua...lilin yang membakar diri adalah d tujukan khas buat cikgu2 yg bersusah payah mengajar aku hingga aku berjaya berada d tahap sekarang...guru umpama lilin kerana sanggup berkorban utk mengajar aku utk menjadi org yg berjaya, jadi manusia...

guru...terima kasih atas segalanya...walaupon, kita sudah tidak bersua...diri mu tetap aku ingati...nasihat2 mu...aku sematkan d dada agar aku tidak alpa...kerana kamu...aku menjadi diri aku yg sebenar...hehehe...

aku x tau la nak tulis ape lg...tp yg pasti...kerana kesanggupan sikgu mengajar aku, aku berjaya berada d tahap nie...walaupon tidak sepintar ank didik mu yg lain...heheheh...tq sekali lg bt cikgu2 sekolah kebangsaan kubang kerian(2), sekolah menengah kebangsaan kubang kerian(2), sekolah menengah teknik bachok, dan politeknik kulim...i love u so very much...

RADIO SUDAH BERBUNYI...kena out dulu,..
salam....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki