KLIK - KLIK

May 07, 2010

story d langkawi siri 1~~















salam semua...kali nie, aku nak story sal trip aku ngan staff PPKPS ke lawatan d Kuala Perlis dan lawatan ke Langkawi...cerita nie agak panjang gak r sbb ade siri2...ceh!!...story d langkawi 1 nie aku akan cerita kan hari 1st aku ngan yg lain ke sana...yg ambik mase perjalanan yg agak jauh...tp...serius...best!!...bap kalo nak buang air atau nak bt pape bgtau, nti dia berhenti...nie kan lawatan pejabat...jdnya,
boleh la jadi mcm 2...

mase yang d ambil utk sampai ka Kuala Perlis dr Kelantan adelah selama 8 jam...iaitu dari 9.00 pagi - 5.00 petang...so 1st day dalam lawatan nie...ialah pade 04.mei.2010...bertolak dari PPKPS jam 9.00 pg...pkol 5.00 ptg sampai...terus check-in d PUTRA BRASMANA HOTEL d Kuala Perlis...1 bilik hanya dua org...aku bersama kak siti, zaidah ngan halimatul, kak sha ngan kak yah, dan dady man ngan abe yie.

bile dah sampai lam bilik 2...terus merebahkan diri...yela, penat sgt kowt...tp enjoy...cume sedikit sempit bile atas van Kada 2...bila dah sampai sini, masing2 sibuk nak jalan2...jd, x ketinggalan gak dady man yg beria2 ajak kak ct, aku ngan yg lain ikut turun sekali...ye la...nie kan 1st day??...jd nye...nak la berjalan2 d pesisir pulau yang berhadapan ngan PUTRA BRASMANA HOTEL 2...aku dpt bilik yg berdepan ngan pulau 2...sangat cantik...bilik aku kalo x silap aku 342 kowt...lupa la...

sepanjang perjalanan dari PPKPS ke destinasi yg hendak d tuju nie...aku sempat la borak2 ngan kak ct yg dok tepi aku nie ha...kak ct bercerita tentang seseorg...tp aku x mau la bercerita d sini...sbb aku xnak seorg pon tahu siapa seseorg 2 kecuali aku ngan kak ct...so, no need 2 know k??...tp aku sgt la x sangka apabila aku tahu yang aku hampir2 menyebabkan hubungan percintaan seseorg ngan awek dia hampir putus sbb aku...kalo aku tau, aku x kan biarkan semua 2 berlaku...so, pasnie...aku akn cube hindarkan diri dari dia...mls r nak pikir sal semua nie...sekarang aku baru nak masok 20 tahun...aku byk mase ag utk semua 2...so, aku nak enjoy mase muda aku nie...sblm aku terikat ngan sesiapa saja yg bakal menjadi suami...2 pon lau mase, dan umo aku nie pjg...tol x??...

erm...bile dah sampai ke destinasi d waktu yang ptg nie...sekejep je rasenya mlm tiba...dok kat hotel nie...x sejuk sgt...walaupon aku tido lewat aku leh nyenyak sbb tido aku d temani hujan yg Allah anugerahkan...sejuk la gak mse tido 2...bile bgn je pagi, baru perasan yg mlm td hujan...

b4 tido...jam 8 mlm turun makan ngn yg lain...harga makanan kn main mahal ag aih...huhuhu...dah lah makanan lambat sampai...ceh!!...ngomen kowt...hehehe...
apabila siap makan...balik ke hotel utk perjumpaan bersame staff ppk ngan pkp beserta org2 kg yg terlibat utk jadual hari esok nye...b4 pegi ke dewan 2...sempat ag aku beli selendang...pdhl ptg td dah beli selipar jepun nye...hehehehe...

kalo korang nak kenal...2 lah aku...anak che awang...aku xtau lak ade show kat hotel nie...lps balik mkn...dengar de org nyanyi dpn hotel 2...mcm2 lagu dia nyanyi...dangdut ade gak...larat ke die nyanyi...dahlah banyak lagi...x sangka lak ade org bt permintaan lagu kowt...

ok lah...RADIO SUDAH BERBUNYI... kena la aku out dulu...jumpe lg d "story d langkawi siri 2"...hehehe...salam!!

4 comments:

HanYa aQu said...

best nyer.. jelez2.. hee

cik najibah said...

jeles??...nape nak jeles lak??

HanYa aQu said...

kite mase LI xder cam ni.. hee.. tu yg jeles

cik najibah said...

jeles???...dont be jeles...hehehe...nie lawatan pjbt...

nie pon nasib de org nk bwk...kalo x...x kenal la...

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki