KLIK - KLIK

May 20, 2010

i want him!!~

salam....
1st of all...mesti korunk terkejut nape aku tulis i want him...
actually...i love him so much...but, i need to realise that he was have a gurl...

aku hanya mampu menyayangi dia dari jauh...aku respect dia sbb dia sanggup lukakan hati dia sendiri dan sanggup lukakan hati aku untuk memenuhi kehendak family dia yg nak dia kawen ngan gurl 2...aku mmg xtau mcm mne gurl 2...tp mungkin 2 yg terbaik buat dia...

aku gembira lau dia gembira...aku hanya nak pastikan yg dia bahagia ngan keputusan yg dia bt 2...walau mcm ne pon, aku akn tetap menyayangi dia selama mane Allah mengizinkan rase syg utk dia ade dlm hati aku...aku x tau apakah benar nie cinta apabila...aku rase suka bile dpt berdampingan ngan dia, aku suke bile dpt mkn bersame dia...dan setiap detik aku berbual ngan dia...2 adalah saat yg aku plg suka...dan kalo aku x nampak wajah dia sehari...rase mcm nak g je pelok dia...tp aku tau de perkara yg membataskan semua 2...

sbg perempuan...aku akn jage kelakuan aku d khalayak ramai...cukup ngan hanya dia dan kawan2 yg lain tahu yg aku meninginkan dia dlm hidup aku...aku dh rase bahagia bila dia bgtau yg dia juga rase pe yg aku rase...tp utk melukakan hati org2 terdekat ngan dia...dia lebih rela melukakan hati die sendiri dan hati aku walaupon kenyataan dia sgt bt hati aku bertanya adakah aku tidak cukup baik utk nye??...dan walaupon hati aku sgt tersayat ngan kesanggupan dia...aku bertanya d hati...nape dia x meluahkan rahsia isi hati dia yg sebenarnya??...tp...aku happy dgn kenyataan 2 walaupon die x bgtau aku sendiri mengenai isi hati dia...

die gak kata, yg aku leh dpt laki lbh baik drp dia...die kata, mungkin nti aku dpt org yg berpelajaran, org yg keje lbh bagus...walaupon hati aku memberontak utk menyangkal semua 2...tp aku x nafikan mmg benar kata2 nya...mungkin dia x nak aku sesal bercinta ngan dia...tp seseungguhnya, d saat nie...aku terlalu mendambakan dia...aku ingin memeluknya...aku ingin berada d samping dia...tp aku msh tau batas sbg pompuan muslim...

tp aku terlalu syg dia...dan nie lah kali kedua aku rase yg aku benar2 syg dkt lelaki...entah kenapa aku rase bile aku syg btl2 kat laki 2...mesti laki 2 x kan layan aku, x kan jd hak aku...apakah benar kata pepatah yg "jgn tinggalkan org yg kita syg utk org yg kita suka??" walaupon aku x memahami d sebalik kata2 itu...

I WANT HIM 4 REST OF MY LIFE...CAN I???

i need 2 go cos the RADIO ALREADY BUNYI...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki