KLIK - KLIK

May 08, 2010

story d langkawi siri 4~~








salam semua...nie story yg last semase kitorunk de d Langkawi...on 7.mei.2010...thats the last day...bile dah siap sarapan, kami get ready utk naik ambik beg...dan ready utk check-out dari resort...bile nak balik, baru teringat yg aku lom beli pape utk ety...utk org2 pjbt yg x ade lam rombongan nie lak aku x beli pape...

erm...aku x tau la...nape perlu ade perli2??...aku baru sekali keluar berduan2 mcm 2...dah kena basuh...aduh!!...tp tahan telinga mcm 2 je la...En Rokemi 2 aku dah anggap dia mcm abah aku kowt...x kan la diorg ingat aku de skandal ngan En Rokemi 2??...

night b4 today...pengulu ade telefon tanya ade beg kosong ke x??...aku cakap xde...walaupon hakikat nye ade...saje je cakap mcm 2...malas nak bg...nti org tgk, ade cerita lain lak...x nak ar aku lalui detik2 kena basuh mcm 2...

dalam 4-7 mei nie...banyak tol peristiwa yang jd...kadang2 terase lawak gak...heheheheh...tapi serius ly lam ke empat2 hari yang aku lalui d Langkawi...hari ke 3 la hari yg plg best aku rase...sbb aku dapat menikmati pemandangan yang amat indah ciptaan Allah...aku bersyukur sbb d beri peluang utk melihat semua keindahan itu walaupon hanya utk seketika...dan x ketinggalan sbb ade 2 kali belanja souvenier dari Langkawi utk aku...

kami semua check-out dari resort jam 8.52 am...kami turun break1st jam 7.30 am...naik feri lak 5 minit sblm jam 10.00 am...jam 10.14 am barulah feri bertolak dari jeti Langkawi ke jeti Kuala Perlis...dok lam feri lak kena perli2...waduh!!...x tahan mcm nie kalo asyik mcm nie...dah lah feri nie mengeluarkan bunyi yg kuat...tp cepat sampai kowt...2 yg best...

bile sampai d jeti Kuala Perlis...ade yg bertanya nape aku nampak lain hari nie...tp...xde la lain...cume utk mengaburi mata org lain...nti lg byk gosip yg timbul...x mao la mcm 2...aku x nak hal nie sampai ke pengetahuan bos...ag pon, layanan aku x lebih drp layanan anak kpd ayah... 2 je...xde yg lbh, xde yg kurang...sampai d jeti Kuala Perlis jam 11.08 am...

tapi aku kena tunggu sampai jam 2...sbb bas lom sampai...dalam mase beberapa jam 2...aku just main msg, dgr org tua bercerita...2 je la...hehehe...dh x tau nak wat pe...

bile bas sampai...ade lagi tmpt yg diorunk nak singgah...antara nya, Pekan Rabu, R&R Gurun...utk mkn dan solat...Kg Batu Melintang, Jeli utk mkn dan solat...dan last sekali d Bukit Bunga, Tanah Merah...

sampai d PPKPS jam 11.30 pm...tunggu mak ambik...around 12.00 am...baru sampai umah...sgt2 penat...dan serarang...dah tamat la story d langkawi yg ade sebanyak 4 siri...hehehehehehe...enjoy it...

bile RADIO SUDAH BERBUNYI...aku kena out...bye...salam...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki