KLIK - KLIK

March 20, 2011

ahhh!!~~

assalamualaikum wbt...

aku sedih.nape org yg aku syg x penah paham aku?.aku sedih.sbb aku jd kn blog nie sbg tempat aku berkongsi suka duka aku sehari2.tp semua yg aku bt d salah erti.aku x layak ke utk bt lakukan semua 2?.aku sedar aku nie sape.mungkin aku memang d takdirkn utk sentiasa bersedih?.

dan mungkin itu yg terbaik!!!!.aku terima dengan hati terbuka ape jua takdir aku.sbb andai yg terjadi adalah yg terbaik utk aku, aku terima.aku pasrah!!.




*note : muhasabah diri.
d manakah letaknya
aku.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki