KLIK - KLIK

March 28, 2011

buang yang keruh ambil yang jernih~~

ah.entry ke berapa dah utk malam nie?.kan aku dah kata, aku dah meroyan.hahahahaha.

ok!.aku janji.dan insya Allah.aku x kan masukkan cerita2 yg akn menyentuh sensitiviti org lain.lebih baik aku cerita sal diri aku je kan?.lagipon, org kata.buang yg keruh, ambil yang jernih.

but.kalo org dah benci aku, aku x leh nak kata ape.aku cume boleh mintak maaf.so, terpulang la kat individu 2 nak maafkan atau x.hahahaha.sungguh kejam kan anak che awang sekarang??.huk4.org x kan paham nape aku bt macam 2.hanya aku yang tahu hati aku.so, hadapi dengan senyuman.

aku kalo blh.x nak dah.xnak menangis.cukup lah air mata aku jatuh dulu.dan aku harap sinar bahagia akn mendampingi aku.ye!.itu lah yg aku harapkan.kalo ade org nak membenci aku sekalipon, aku x berhak kata ape2.sbb aku x kan mampu utk puas kan hati semua org.

tp aku akui.aku benci ngan situasi nie.mentang2 la aku nie x cantik.senang2 je mereka nak hina aku?.macam 2?.ko semua xde hak la nak pertikaikan ape yg aku bt.sbb ko semua bkn nya tau ape yg aku alami.jadi, jangan jangkakan bahawa aku lemah.jangan ingat aku akan mengalah dengan mudah.but, aku berbesar hati nak ingat kan.lepas nie, aku akn berdiam diri.tapi berdiam diri x bererti aku KALAH dengan ko semua.

aku x nak keruh kan lagi keadaan.kesilapan aku dah aku akui.so, jangan ganggu aku.dan aku mjgk berbesar hati nak ingatkan.kalo ko semua x suka ngan entry2 aku, x suka dkt blog aku, x payah la bace blog aku.paham?.ingat ko semua je blh ingatkan aku secara keras?.ingat aku x leh?.tu lah ingatan aku dkt ko semua.





*note : aku meroyan malam nie!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki