KLIK - KLIK

March 31, 2011

new family mamber's~~

assalamualaikum wbt.

okey.kali nie aku berblogger d kg.balik ujung minggu.atas sbb kakak aku bersalin semalam.31.03.2011.jam 10.08 pagi.hehehe.kakak aku kena operate utk ank kedua nie.just nak share kan kegembiraan.sbb aku dapat anak buah baru.baby boy.nama lak, blm tahu lagi.nti pape hal aku update baru.

aku dapat berblogger kat kg pn gune netbook adik aku.huhu.tq adik sbb bg aku gune.hahahaha.kali nie aku balik kg tanpa membawa lappy.huhu.malam td lak, aku tido ats bas.pergh!.lepas berhenti kat perhentian.org2 yg naik bas dri SP perlu tukar bas dan naik bas aku.pas 2.aku dah la dok belakang sekali.ade lak dua gurls nie.naik bas.sorg dk tepi aku.yg sorg ag, x nak dok ngan org laki.pas 2, diorg adjust dapat la dok berdua d depan aku.

tengah syok2 nak sambung tido sorang2 kat belakang, ade la makhluk Tuhan yang berbulu2 macam tikus berlingkar.aku nie terkejut gak la tetiba ade hamster 2.dari mane pn x tau.pulak 2, hamster 2 dok melingkar nak naik ats paha aku.yang budak laki depan dan tepi aku x abis2 tgk dkt aku.mungkin diorg ingat aku yg bawak hamster tu naik tas bas.hahaha.nasib baik x de org dk tepi aku, kalo x, aku x tau la nak letak mane hamster yg aku x tau sape tuannye.

di ringkaskan cerita, rupa2 nya, hamster tu kepunyaan budak pompuan tu.pergh!.sampaikan aku x cukup tido.sampai je kat kB, tesco.aku mmg x sedar langsung.nasib baik de budak laki 2 tegur aku.baru aku jaga dari tido.mmg malu.tp wat bodoh je.hehehehe.

setakat nie je la entry kali nie.




*note : happy.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki