KLIK - KLIK

March 29, 2011

sepatutnya aku katakan suatu mase dahulu kepad mu~~

asslamualaikum wbt.

well.even sekarang aku dah ade insan instimewa d hati aku.itu x bermaksud aku melupakan ape2 yg sangat manis yang berlaku pada aku suatu mase dahulu bersama dia yg pernah aku sayang.dan sepatutnya ade sesuatu yang aku katakan pada dia.suatu mase dahulu aku merasakan kebahagiaan bersama dia.dan sekarang, sudah tidak ada.sudah berubah.ye!.ade sesuatu yang patut aku katakan pada dia suatu mase dulu.

ye.andai aku boleh dan d izinkan.boleh aku tanya kan sekarang?.jika dia tahu soalan yang ingin aku tanya kan suatu masa dahulu, mampukah dia menjawab nya?.ye.aku mencari siapa diri aku dulu.dulu.sekarang, semua sudah terlambat.even terlambat, aku tetap nak tanyakan.dan menyatakan harapan aku yang hancur dahulu.

nasib baik.masih ade insan yang masih sudi mengutip sisa2 cinta yang aku tinggalkan kerana dia.insan itu sangat baik dengan aku.menerima ape adanya aku.

harapan aku d suatu masa dahulu :-

Harapan hatiku ingin hidup bahagia
Tetapi mengapa sering saja hati ini diluka
Baru ku cuba nak bercinta lalu engkau pun buat angkara
Mengapa mesti aku yang menjadi mangsa

Harapan untuk kekalan hanya tinggal igauan
Walaupun telah aku bertahan tapi apa kan daya
Retak akhirnya kasih kita tanpa ku tahu apa punca
Mudah benar kau mematah dahan asmara

soalan aku :-

Sampai bila harus diri ku begini... oh kekasih
Sampai bila mesti kau dera hatiku
Dimanakah janjimu yang kau tabur dulu
Sebelum kuserahkan cinta
Betapa... hancurnya hatiku

Siapa yang ganggu hatimu
Siapa yang rampas cintamu
Katakan padaku biarlah jelas segalanya
Siapa yang sedang kau sayang
Siapa yang sedang kau buru
Berterus teranglah dari kau terus menyiksaku

Lirik Siapa Yang Rampas Cintamu - Ukays


aku x harapkan dia membalas soalan aku d sini.cukup lah kalo dia balas soalan aku d hati nye.karana hanya dia akan mengerti ape maksud aku d sebalik soalan ini.tapi, jika dia membalas d sini.ingin aku katakan.semua itu SUDAH TERLAMBAT.



*note : lupakan sahaja kenangan semalam.



No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki