KLIK - KLIK

March 29, 2011

bila dah grad!~~

assalamualaikum wbt.halluw.halluw.halluw.

ape khabar semua reader2 dan penziarah2 semua??.doaku semoga kalian sehat2 je.huh!.actually, sedar x sedar, dah x lame dah aku nak grad.nak abis belajar.nak abis diploma.mane x nya.sekarang dah 29.03.2011.aku stat final exam dalam 19-25 april.haaaa.kan dah x lama.kan aku dah cakap kat kamu semua.kan2?.huhu.sangat berdebar.

4 april, aku ade speaking test (MUET).pastu, 16 april aku ade listening,reading and writting test (MUET).dalam hari yg sama.fuh!.kencang.semakin nak grad semakin banyak keje.mana x nya, esok ade case study presentation.pas 2, ade kuiz service.aiyooo!!.hehehe.sabar2.dah x lama dah.sabar2.berdoa pada Allah.moga2 aku x kecundang d sem akhir nie.mintak jauh.x nak dah study kulim nie.hahahaha.jauh ngan family, dan banyak kenangan kot kat sini.huhu.

alamak ai.aku dah melalut.actually aku nak cerita pasal bila dah grad.maksud aku ngan bila dah grad tu ialah.pasal apply the job.kan aku dah bgtau dkt entry sebelum nie bahawa petang 29.mac.2011.aku dan dak2 kelas perlu ke poli utk mencuba nasib apply job dkt jobstreet.so, dah settle.cume aku perlu update dari masa ke semasa.



(jobstreet.com building)

mana la tau pas nie dapat keje.lagipon, banyak kot keje yg d tawarkan.mane tau, kot2 nak dapat keje dalam jobstreet 2.tuah manusia tiada sape tau kan??.hopefully masa depan aku cerah dalam bidang Marketing yg aku cintai nie.well.i love marketing so much.but, im quite nervous if i need to involve in 'khalayak ramai'.sangat2 nervous.insya Allah.i will overcome that problem.hehehehe.

setakat tu je la perkongsian aku untuk hari nie.i mean story sal diri aku la.hehehehe.nti ade story baru, aku entry kan lagi k?.take care.




*note : rezeki ade d mana2.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki