KLIK - KLIK

March 28, 2011

aku memang iri hati~~

assalamualaikum wbt..

hehehe.kamu semua sehat ke?.hope sehat la.ok.back to our topic.

okey.aku memang iri hati.iri hati bile blog org lain dengan jaya nye mempublishkan iklan nuffnang.sedangkan aku?.dah byk kali aku cube buwat.tp x dapat.huhu.mungkin bkn rezeki aku lg.xpe2.aku akn usahakan lagi lain kali.

ahh!.tension.tension bila aku masih lagi ada dalam awang-awangan.apa la nak jadi ngan aku nie?.semalam aku jawab kuiz dah salah, free2 je hilang 9 markah daripada 25.aiiyyyoooo!.pas 2, lusa nie aku ade kuiz ag.kuiz service.2 kuiz lak 2.hahahaha.

hope aku dapat jawab la.aku sayang gile kat blog aku nieh.




*note : blog oh blog.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki