KLIK - KLIK

March 04, 2011

tutup cerita lama~~

assalamualaikum wbt...

kali nie meh le dengor cerita "tutup cerite lama" aku nie...semua nye bermula dari 28.feb ari tuh...aku menyahut lamaran dari si dia...aku cube menerima si dia kerana aku x mau ingat pada dia yg dulu...cukuplah...cukup aku merasakan aku adalah seorang yg bodoh sbb masih mengingati dia yg dh lame x hiraukan aku...

04.03.2011. baru aku berani untuk mendeletekan status kebujangan aku d blog yang aku sayang nieh...jom tgk berapa lama dah aku bujang before aku kenal dan menerima si dia...
(status kebujangan aku sehingga 04.03.2011...beberapa hari selepas 28.02.2011..)

hehehe...nampaknya...azam aku untuk bujang dalam tahun 2011 nie x tercapai la...adoi...azam tinggal azam je...huhuhuhu...




*note : im taken by him now...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki