KLIK - KLIK

March 04, 2011

carik makan~~

assalamualaikum wbt...

kome semua sehat ke??....aku harap kome semua sehat2 saje d samping family tercenta...
kali nie...aku nie nak berstory sal carik makan...susah le aku nak convince org lain supaya berniaga topup macam aku nie...berniaga topup tu bukan nya susah...reload bile orang nak beli...pas 2, server akn msg mengatakan topup dah masuk...

untuk memulakan kena la dftr dulu...dftr tuh pon PERCUMA sekarang...di beri tempoh sehingga sebulan...bile dah abis sebulan,...dh x leh dftr percume...kan rugi??...tapi...x semua org berminat utk berniaga sambil belajar mcm aku nie...walaupon untung jualan ciput...tapi ok la...ade gak habuan nye...btl x???...

kalo macam aku nie...aku langsung x charge ape2...tapi utk sape2 yang nak berdaftar tu...kena la bayar dkt aku rm10...mmg pendftaran tu free...tp aku x buat keje secara free...aku pon nak untung gak...mane de lam dunia nie percuma kan???...

so...pandai2 la nak berniaga...tapi masalah nya...bukan nya senang nak convince org untuk join kita...hadoiiiiiii...betapa susah nya nak carik makan kan???





*note : berniaga utk menjadi sedikit kaya...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki