KLIK - KLIK

March 09, 2011

majlis itu - part 1

assalamualaikum wbt...

tau ke ape maksud entry tuh??...hehehe...meh sini aku nak habaq sikit..ecececeh. tetiba aku cakap kedah lak. hehehe. almaklum lah, majlis tuh akn berlangsung d kulim kedah minggu depan. sememangnya aku ade rase gementar sementara menunggu majlis tuh. sape la yg x gementar kalo diri jadi perhatian pada majlis sendiri.

tapi, kad jemputan belum d edarkan. x pe2...ade mase ag. dalam majlis tu nanti, akn ade "bunga telur" untuk tetamu. majlis nie kami rancang nak buat besar besaran daripada majlis org lain. mane x nye, gambar2 sudah d gantung. tujuan gambar tu d gantung sebab x mau bagi jemputan2 sesat ke majlis org lain. lagipon, majlis nie dah terbaik kami usahakan. ape lagi nak??..tempat pon selesa untuk jemputan datang.

adoi. kami nie dah pening. pening ngan persediaan untuk majlis besar2an nie. tapi kami akan usahakan yg terbaik untuk jemputan2 kami. sebab majlis nie akn jadi setu kenangan terindah buat kami. sekali seumur hidup tau??. hehehehe. aku masih berahsia tentang majlis nie??. ok2. aku akn bgtau sekarang majlis ape yg aku maksudkan.

ok..sila tarik nafas untuk tgk kad jemputan majlis yang penuh kejutan itu...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>


(nie la gambar nye...untuk majlis itu)

haaaa...yang nie la yang aku maksudkan. majlis resepsi kami. majlis sekali seumur hidup. iaitu majlis utk kami membuktikan mase2 kami bersama tidak lah sia-sia. di sini, jemputan2 akan melihat betapa bahagia nya kami kerana kami berjaya ke tahap ini. ye...

untuk ruangan date, time dan venue tu. aku nk mintak maaf sebab x sempat ag nak tulis...
tapi ini adalah yang kami rancang

date : 16.march.2011
time : 2.00 pm
venue : JP Dewan Kuliah...

ha...pada waktu, tarikh dan tempat ini la majlis kami aku berlangsung. d jangka jemputan kami aku melebihi dari ape yang kami sangka kerana. tempat yg kami pilih memang besar.






*note : itu adalah majlis presentation
final marketing project aku
dan kawan2 kumpulan...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki