KLIK - KLIK

March 12, 2011

udah mengantuk!!~~

assalamualaikum wbt...dan salam sejahtera...hehehehe...

sekarang nie udah malam...dan mata aku pon dah mengantuk...tapi x leh tido..sbb keje belom siap..adoi. nie lah akibat nya kalo tulang belakang aku balik kg. mmg aku akui. susah buat repot tanpa kawan aku. bukan nya ape. mmg la kalo nak d ikut kan dh siap. tp masih ade yg kena baiki. erm. ntah le. byk ag yg x buat. latihan x wat ag. skrip x wat ag. penat la mcm nie. adoi. ade x sape2 nak tolong aku??. mse aku tgk enfon. ade 1misscol. tau sape misscol?. dia yg aku panggil sayang d suatu mase dahulu. hahahaha. dan aku x mau komen banyak2 sal nie. biar je menjadi rahsia aku dan dia dan DIA. well. mata mmg ngantok. nasib kelas industri xde esok. tapi kelas BI tetap ade. adoi.

hehehe. merungut2 lak aku nie. tapi 2 tugas aku sebagai student. terima je lah. kan?. well. aku rase ada baiknya aku berterus terang. kalo hal jodoh. aku x mau ambik jalan mudah. sbb semua 2 ketentuan DIA. kalo boleh, aku x mau lukakan hati mane2 pihak. cukup lah aku pon masih belum sepenuhnya melupakan si dia yang aku panggil sayang d suatu mase dahulu. dan kalo boleh, aku x mau lukakan si dia yg aku ade sekarang. insya ALLAH.






*note : bercelaru.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki