KLIK - KLIK

March 22, 2011

itulah kenyataan nya!!~~

assalamualaikum wbt...

apa khabar semua?.harap kamu baik2 saje d sana.ok.now bagi aku cerita something yg perlu aku terima dengan hati yang terbuka.aduh!.suspen sungguh.hehehe.tp cerita nya x de la suspen sangat.ok.macam nie.seperti yang kamu semua maklum.aku nie udah berteman.teman.ala teman mesra.ye.teman mesra atau lebih d kenali sebagai BF.okey!.im not single lagi.

okey.berbalik kepada entry kali ini iaitu itulah kenyataan nya ialah.aku akn menceritakan kenyataan yang aku haru terima.sama ada aku suka atau tidak.dan aku berusaha menerima.itu semua adalah berkaitan ngan aku dan BF aku.okey.aku dan dia sama2 belajar lagi.jadi, bile mase hari biasa.sama2 buzy, sama2 ada kelas.jadi, aku d wajibkan untuk tidak menganggu dia d waktu dia ade kelas.okey.aku akur.mungkin itu adalah dugaan aku dan dia dalam menjalin hubungan nie.

aku berterima kasih sbb dia selalu mengerti tugas aku sebagai seorang pelajar sem akhir d poli nie.okey.aku terharu bila dia sanggup menunggu mesej aku bila aku kata aku x sempat nak reply mesej dia sbb aku ade keje yg perlu aku bereskan segera.dia juga berusaha sedaya upaya dia untuk menghiburkan hati aku.aku happy bila dia happy.bila dia sakit d sana sorang2 kat umah sewa dia, huh!.aku risau.sangat!.

aku sabar tunggu mesej dia dari jam 9-5 petang.bila aku mesej dia.dia kata baru balik.aku x mau ganggu dia.aku nak dia rehat.aku x nak dia sakit.huhuhu.aku betul2 maksudkan nya okey!.

kenyataan nya lagi, aku dah semakin hampir dengan final exam.ade banyak ag yg x beres.like case study, quiz, mini project product management.aiyooo.banyak ag keje yang perlu d bereskan sebelum aku grad ngan jayanya.hahaha.aku x mau ade sangkut kat mana2 d sem akhir nie.aku nak dapat 3.50 ke atas lagi sem akhir nie.i will do it.

aku sendiri x tau.sama ada kesakitan perut aku nie kesan dari period or wat so ever.but.sakitnya.sangat2!.sampai nak tarik nafas pon pedih sampai ke dada.tapi.thank GOD.itu x lama.kesakitan tu datang kejap2 je.sekarang nie perut dan stabil, nafas dah stabil,dada pn dh stabil.ecececeh.macam doktor la pulak.aiyo.aku x leh jadi doktor.aku cume leh jadi Marketine Exec or other than doctor or the out of marketing field.i love marketing very much.i like to study about 4P's.yes!.i like.so much.i plan to further my study.i like to have degree after finish my diploma.okey!.

okeylah!.cukuplah d sini saja entry kali nie.aku xde idea ag dah nak kongsi ngan reader2 semua okay?!.enouf.aku nak kena sambung case study aku nie.okey.daaa!!.have a good day.





*note : sakit itu ujian dari DIA.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki