KLIK - KLIK

March 28, 2011

buang je!~~

assalamualaikum wbt.

ok.malam nie aku dah meroyan.meroyan sbb aku d persalahkan atas ape yg aku rase bkn kesalahan aku.yela.i mean.kalo salah pn, sebesar mane je?.hey.kalo x suka ape yg aku tulis kat blog aku nie, x payah singgah blog aku.

dont judge the book by its cover la.nobody'a perfect.ini blog aku, so..aku punye suka la nak tulis ape pn,haiyo.kan x pasal aku d benci lagi.

kalo nak ikut kan ati nie.nak je aku buang or x gune no celcom 019985**** aku tuh.tp d sbb kan aku de business yg memerlukan aku guna fon, aku x dapat nak buang.so, kalo kdg2 dpt panggilan mengejut.d serang2 tu, aku kena terima la.nasib aku.hahaha.2 la.sape suh cari pasal kan?.ah.

aku x rase ape yg aku bt 2 salah besar.aku mmg dah jangkakan semua nie.cume, aku nak tgk sejauh mana kemarahan makhluk Allah tu.hahaha.ternyata.jangkaan aku mengena.well.aku semakin yakin yang makhluk Allah tu hanya jadikan aku sbg tempat bile dia kesunyian je.ah!.i dont care.i dont mind.

ok?!.titik.ok lah.mse utk study balik.study2.jangan ngulo.nak pikir byk2 sal org pn, bkn blh buat pas kuiz dan exam.btl x?.just take it or leave!.





*note : no story about u after this!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki