KLIK - KLIK

March 03, 2011

jauh nye aku dari MU~~

assalamualaikum wbt...

semua sehat ke??....harap2 kamu semua sehat2 d samping keluarga dan org tersayang...

dalam hidup nie...sekejap je...mase berlalu, kdg2 terasa menyesal sebab membiarkan mase berlalu tanpa berbuat ape2...ape2 itu semestinya la yang boleh memberi manfaat kepada diri sendiri dan diri orang lain...betul x??...

dan tanpa aku sedari...aku dah berada d semester terakhir d poli nie...sekejap je...mase berlalu tanpa aku sedari...dan pejam celik, pejam celik...insya ALLAH aku akn tamat belajar d poli nie dalam akhir bulan 4 nie...lepas abis tu...aku akn balik ke kampung halaman...

menunggu panggilan daripada mane2 IPT untuk aku further study aku...ye...aku mau further study aku ag...dalam mase menunggu tawaran tuh...aku mau bekerja...huhuhu...dan terasa sekejap je mase aku bersama si dia...si dia yang telah pergi jauh dari hidup aku (org SP)...aku kalo boleh x mau dah fikir sangat sal dia...tapi aku sentiasa teringat dia...

x pelah...aku yakin mampu lupakan dia...dan bile mase dah berjalan tanpa henti...aku pulak sentiasa melakukan ape yang menjadi rutin aku sebagai manusia dan sebagai hamba ALLAH...dan sentiasa menegakkan tiang agama melalui solat 5 waktu...rasanya sudah lama aku tidak meluangkan mase aku d malam jumaat dengan membace yasin...terasa jahil dan kerdilnya aku bile aku membace yasin tersebut...

terasa jauh bile aku semakin melupakan ape yang d tinggalkan oleh Nabi Muhammad SAW...aku x mau melupakan ape yang baginda tinggalkan untuk manusia melalui kehidupan yang bermakna melalui pegangan yang d tinggalkan sebagai panduan hidup...aku mungkin boleh menghilangkan kekecamukan jiwa dan perasaan aku dengan membace al-quran...






*note : sedaya upaya mendekatkan
diri dengan MU....



2 comments:

Cik Aien said...

semoga mndapat twaran belajar!

study pun ibadat kan.. hehe

cik najibah said...

hehehehe...yela che aien...

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki