KLIK - KLIK

March 27, 2011

embrassing moment!!~~

assalamualaikum.

huhuhu.dah bace kan antry kali nie.nie la salah satu peristiwa yg memalukan aku.ianya berlaku d hadapan kawan2 aku.hehehe.kalo org lain, biasanya peristiwa jatuh d hadapan kawan.tapi aku x.aku x jatuh.yang jatuh nye ayam aku.

hahahaha.cerita nya begini.tadi, 27.03.2011 jam 2.20 ptg kot.mase tu aku tengah makan sambil sembang2 ngan kawan aku si fiffy nie ha.huhu.tengah2 borak2 sambil tangan nak pisahkan tulang ayam ngan isi dia 2.pergh.melekat mcm x bg aku makan.ntah macam mane.tetiba ayam tu 'terbang' atas baju aku.ape lagi.kawan2 satu meja gelak.tp xde la gelak kuat sgt.hehehe.malu seh!!.serius aku malu.

pas tu pulak, aku dah la pakai baju warna krim.kuah lak warna oren2 gitu.habis la baju aku.nasib la org lain x nampak peristiwa tu.tapi x tau r kalo2 org wat2 x nampak.hahaha.pas tu, mase drive moto nak balik.tersasar sikit moto aku.nasib x belanggor ngan kete lain.kalo x, mungkin hari nie adalah hari yg paling malang or paling x hari yg paling memalukan aku.pergh!.serius malu.sangat2.nasib si fiffy x gelak kuat.padahal balak dia ade kowt mase tu.sumpah malu.

tu la,moralnya, lain kali makan berhati2.biar ade etika.hahahaha.nasib jugak la aym tu x terbang jauh.kalo ayam 2 jatuh ats lantai, mesti orang tau.lagi malu kalo benda 2 jadi.huhu.x pasal2 kena basuh baju.huhu.


(ayam terbang.tp x de la macam nie.kalo mcm nie, aku x de nye nak makan)




*note : malu kowt.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki