KLIK - KLIK

March 01, 2011

ape dah jadi??~~

assalamualaikum wbt...

kali nie nak entry sikit je...sbb mase semakin suntuk...aku kena get ready utk MUET class malam nie...huhu...aku x tau la ape dah jadik ngan aku nie...td petang aku tido...as usual bile aku rase nak tido je aku akn tido petang...

aku penat sangat ari nie...mandi tgh hari td...smyg dan tido...mase tido 2...x semena-mena nya aku termimpi kan lagi orang SP...yang pelik nye...aku mimpi dia dah "xde"...aduh!!!...i got worried about that...about him...i hope the dream will not be reality...sbb i need him as my friend...

dan x semena-mena jugak...aku rase 2-3 kali aku meraung2 meminta tolong apabila aku rase x dapat bangun sbb berat je tubuh aku...like d tindih makhlus halus...i guess...sbb aku rase dh sehabis daya aku menjerit..dan beristighfar dan bertakbir Allahuakbar...tp xde org tolong hatta my friend yang tengah tido d atas katil...

aduh...its maybe sbb aku tido telentang tanpe ade bantal atas tubuhku...atau mungkin aku penat...then, bile terjaga...aku sangat takut dan terus x mau sambung tido dah...





*note : basuh kaki sebelum tido??...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki