KLIK - KLIK

March 28, 2011

just sharing!~~

assalamualaikum wbt.

kali nie, aku nak share something.yang aku baru je tau.dari lecturer service aku.hehehe.lecturer aku nie mmg sporting abis.mana x nya, kitorg leh lepak2 ngan dia.kitorg2 tu merujuk kepada kami berempat.actually, dia sebenarnya supervisor bagi marketing final project kami ari 2.so, smlm kami follow dia ke bilik dia utk ambik p/drive mengenai laporan lawatan ke Media Prima.tp x tau la jadi proceed or not.huhu.tapi bkn ini yg aku nak kongsikan.smlm lecturer aku de bgtau tanda2 d ganggu jin.

  1. kebanyakkan penyebab penyakit barah adalah kerana gangguan jin, ianya berlaku bila mana kdg2 rase sakit tu mmg x boleh nak d jelaskan.
  2. kalo bermimpi ttg ade org nak bg sesuatu d dalam mimpi.seboleh nya jangan ambik.sbb kemungkinan org yg nak memberi sesuatu nak turunkan saka kepada kita.
  3. bila mimpi, mimpi tentang bayi kecik yang menyusu dada kita. (mimpi nie aku x ingat sangat nape.
  4. 4.bile masuk kawasan keras, jangan buat ape2 yang boleh menganggu jin tersebut.

actually, banyak ag yang d beritahu.aku lupa.sorry ye.aku mampu bgtau setakat tu je.kata lecturer aku lagi.utk elakkan d ganggu dalam mimpi, jangan lupa baca surah 3qul.sbg pendinding.tapi, aku kalo tido, aku akan bace surah 3qul ngan ayat kursi dan surah alfatihah d awal dan d akhir.

org2 tua kata.tido jangan lupa basuh kaki.mungkin juga satu perkara yang boleh d praktikkan.





*note : sharing is caring

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki