KLIK - KLIK

March 28, 2011

leave me alone!~~

assalamualaikum wbt dan selamat pagi.

haaaah.dah bace entry kali nie?.leave me alone.itulah tajuknya.hehehe.actually, xde sape2 pn ganggu aku.cume ntah ler.aku dah berjanji ngan diri aku.lepas 28.03.2011 jam 11.o3malam.aku xnak ade pape hubungan pn dengan makhluk Allah yang memaki hamun aku sesuka hati tuh.okey?!.titik.

so, bila aku dah senyap2 nie.jangan nak gatal nak bt aku naik darah balik.aku dah cukup baik x balas sms ko, x angkat col ko.aku malas nak mendengar maki hamun ko 2.ko x de hak nak maki hamun aku.aku ade perasaan.bile sekarang.dengan 1 kesilapan aku, ko mula maki hamun aku, ko mula nampak aku nie jahat.dulu, ko x nampak ke?.but actually.aku nie xde la baik sangat.

aku sekadar manusia biasa.aku x mungkin menjadi sesempurna Nabi Muhammad SAW.aku x layak menjadi sesempurna baginda yang membenarkan segala perilaku manusia yg x berpuas hati ngan baginda.okey?.so, tolong paham.

fuh!.abis kelas dah ari nie.tapi ptg nie terpaksa ke poli.ade program ape ntah.kena bawak resume ngan sijil2 yang ade.huhu.yeah!.okey.dan balik kelas td, aku ke library bersama kawan2 sebilik aku.utk copy soalan2 final sem lepas.aku nak dapatkan kembali kegemilangan aku dalam pelajaran.aku nak 3.50 ke atas balik.aku x kan benarkan result aku jatuh lagi sem nie.sem nie dah la sem last.jadi, aku nak grad ngan cemerlang.sbb aku dah rugi untuk sem1 dan sem 5.well.aku mmg sangat teruk kan?.hehehe.mane x nya, org lain semakin lama sem semakin meningkat result nye.hehehe.insya Allah aku akan usaha dapatkan.









*note : pergi jauh2 dari hidup aku.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki