KLIK - KLIK

February 28, 2011

tak lama lagi...~~

assalamualaikum wbt...

aku adalah pembeli tegar terhadap remaja...hehehe...semua nie adalah warisan turun temurun daripada kakak sulung aku...hehehe...pas 2, jatuh kepada kakak kedua aku...dan lepas tu jatuh kepada aku...

ye...selain dari remaja...aku mewarisi minat membaca novel...tambah2 lagi novel cinta...kebanyakannya aku suka beli dan bace novel keluaran alaf21...hehehe...tapi sekarang nie aku x kisah sangat novel keluaran ape pon...asalkan aku dapat bace dan asalkan berbaloi ngan ape yang aku bayar...

ye...aku menilai sesuatu bayaran yang aku buat terhadap sesuatu buku melalui keseronokan, kepuasan, faedah, sedikit pengetahuan tambahan mengenai ape2 yang aku x boleh dapatkan selain dari aku perlu membace nya...aku sanggup beli...dah banyak novel dan remaja yang aku beli, bace dan simpan...walaupon novel tidak lah aku beli semua keluarannya...

dan aku amat menyayangi buku2 yang aku ade...aku simpan macam buku baru...macam kat kedai jual...ari tuh...aku de gak terpikir nak sewakan novel2 aku...tapi kdg2 rase sayang gak...sbb takut t hancur buku2 tuh...aku kan sayang dekat buku2 aku??...

....................................................

nie dah jauh menyimpang nie...hehehe...entry "tak lama lagi..."...tapi bercerita sal warisan la, novel la, sewa lah...adoi...sebenarnya entry nie aku nak bgtau yang aku akan dapatkan majalah remaja 1.mac.2011 tak lama lagi...hehehe...

(nie la remaja keluaran 1/3/2011)

aku akan dapatkan...mungkin esok, lusa atau hari2 seterusnya...


actually, aku x lah bace semua yang d catat d dalam remaja...aku lebih suka tgk gambar dalam remaja nie...tapi aku tetap nak miliki...hehehe...i like remaja...i love remaja jugak...heart u damn much la remaja...

semoga remaja terus sukses...hehehehe...




*note : minat pon boleh d warisi ke???...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki