KLIK - KLIK

April 03, 2011

gaji pertama~~

assalamualaikum wbt.

adoi.macam mane la aku leh cakap sal gaji pertama nieh.keje pon belom.tp mcm ne nak keje kalo study pn belom abis?.hehehe.ala.jangan la konfius2 sgt.aku saje je.aku bukan nya ape.ari 2 aku ade terrrrjatuhkan henset mak aku ke dalam air yg terkandung cili kering, halia dan sebagai nya yang ade d dalam bekas d atas meja makan kat umah aku.dan perkara tu aku nak tekankan bahawa aku terrrrr.bukan nya sengaja.

mmg pergi baiki.tp org kat kedai 2 kata henset 2 x leh d baiki.so, mak aku col kat aku.kata enset dia x leh baiki.so, aku dah promise ngan mak aku nak belikan mak aku enset baru ngan gaji pertama aku bile aku keje nti.so, insya Allah aku akn tunaikan janji aku tu.aku nak tebus balik henset mak aku yang aku terrrrjatuhkan ke dalam air tersebut.huhuhu.aku x kisah sangat sal diri aku kalo bab nak belanja mak aku.

sbb aku la enset dia rosak.tp aku x sengaja.huhuhuhu.mak, i am sory.i promise to you to buy a new h.phone for u.on my 1st sallary when i get job later.insya Allah.for u, i will do everything with my full willingness.





*note : love u mom.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki