KLIK - KLIK

April 07, 2011

1000 tandatanya~~

assalamualaikum..

pernah tak korang merasakan SAKIT nya bile pasangan korang ignore sal korang?. tak ambik tau sal korang?. agak2 korang nape pasangan korang berkelakuan macam tu?. tambah2 lagi kalo korang berada jauh dari pasangan korang. pelik kan?. sesetengah orang kata, hubungan jarak jauh tak kan kekal. tapi aku tengok, ade jugak yang kekal nya.

urm. pokok pangkalnya. bergantung pada diri masing-masing. andai kata pasangan korang asyik mendiamkan diri, ape anggapan korang?.

  1. korang akan membiarkan pasangan korang terus berdiam diri? or
  2. korang akan terus bertanyakan pasangan korang? or
  3. korang akan menuduh dia sudah ade orang lain? or
  4. korang akan meminta hubungan di putuskan walaupon korang sayang dia? or
  5. korang ada jawapan lain?
korang boleh pilih jawapan yang korang suka atau korang boleh nyatakan sebab lain. actually, aku x tau la. nape. setiap kali aku cople, akan ade masalah nie. kadang2 aku nak je hidup sorang2 tanpa cinta. tapi fitrah manusia, nak d menyayangi dan d sayangi. urm.untuk hubungan kali nie. andai terputus lagi, aku sendiri pon x tau nak kata ape. mungkin aku hanya boleh katakan pada diri aku "dia bukan jodoh aku" atau "tak semua yang kita nak kita akan dapat" atau "dah memang nasib ko (jibah),selalu cople sekerat2 jalan macam nie" atau "ko (jibah) ingat, ko cantik sangat ke?.sampaikan nak orang sayang ko (jibah)?". mungkin itulah yang aku akan katakan pada hati aku.untuk terus bersabar.

tapi yelah.macam yang aku katakan, x semua yang kita nak kita akan dapat.fuh!.ntah lah.aku pn x tau nak kata ape lagi.




*note : kalo dah jodoh, x kan ke mana.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki