KLIK - KLIK

April 16, 2011

i miss my old watch~~

assalamualaikum wbt dan hye.

hari nie adalah hari yang ke 16 dalam bulan april. dan ini bermakna aku masih mempunyai sisa baki di Kulim ini selama lebih kurang 10 hari dari sekarang. bila 10 hari itu tamat, maka aku akan menetap d tanah tempat tumpah nya darah aku d Kelantan. dan aku tidak akan menidakkan rasa kerinduan yang akan hadir d lubuk hati aku d waktu keluangan aku nanti. kerana banyak sejarah tercipta d sini, d sini aku mengenali sahabat2 yang datang nya dari seluruh pelusuk Malaysia, dan d sini, aku pernah merasa cinta, suka duka selama hampir 3 tahun d sini. jatuh bangun aku dalam akademik aku. d sini lah jua aku menimba ilmu mendapatkan segulung diploma dalam jurusan pemasaran. pernah jua aku menangis kerana sakit, gembira, dan sebagainya.

sesungguh nya, ape yang aku ingin katakan dalam entry kali ini ialah, aku sangat merindukan jam tangan aku yang telah aku berikan kepada seseorang yang pernah mengisi ruang hati aku suatu masa dahulu. aku sangat2 rindu kan jam tangah aku itu.

as u can see in the picture above, thats are my thing when i on semester two.and as u can see the watch. jam tangan itu lah yang aku maksudkan. dan yang lain2 sila abaikan.

aku harap jam tangan aku itu d jaga baik oleh beliau. walaupon, sekarang aku sudah tidak mendengar ape2 berita dari dia. aku sangat berharap beliau akan menjaga jam tangan aku itu dengan sebaik mungkin. sekalipon ape yang terjadi antara aku dan beliau ialah kenangan. kenangan itu sepatut nya lebih d hargai kan?. hahahahaha. just nonsense.




*note : jam itu abah aku bawak balik.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki