KLIK - KLIK

April 21, 2011

lorat nak publish, sampai xdop title.~~

assalamualaikum wbt dan hye.

serius. aku x de mood nak blogger. aku x de idea. sangat ketandusan idea. hahahaha. kalo ade idea pon, blog aku x menarik macam blog org lain kan?. hahaha. x pe. aku nak suh korunk dgr lagu nie je. jom layan lagu yang aku suka. dan mungkin kamu juga akn suka. trust me. aku stat dengar lagu nie mase aku dengar carta lagu radio Era. sumpah. syok dengar lagu nie.

huhuhu. jadi sila layan. k??.



*note : like

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki