KLIK - KLIK

April 21, 2011

no komen~~

assalamualaikum wbt dan hye.

untuk entry kedua malam nie, aku nak berkisah tentang manusia yang aku rase mereka nie sombong. nape aku kata mcm tu?. sbb, ade satu ari aku menegur dgn mengatakan bahawa beliau mempunyai iras milik artis, tapi beliau boleh pulak bangga dengan katakan ade perbezaan. memang lah ade perbezaan, tapi, aku sekadar nak menyatakan ape yang mata aku tengok dan fikiran aku tafsir.

aku akui lah, beliau memang cantik. tapi nada yang d balas, walaupon dalam bentuk ayat. aku merasakan beliau seorang yang sombong. mungkin jugak ade sebabnya beliau sombong. tapi aku x rase beliau patut lakukan itu. (sekadar luahan hati)



*note : cantik itu subjektif

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki