KLIK - KLIK

April 05, 2011

semakin hampir~~

assalamualaikum wbt.

okey.lets we stat with praise to Allah.sebab sampai sekarang kita masih dapat hidup dengan sehat dan sejahtera.actually, aku x de nak bebel pape.aku cume nak katakan bahawa.hidup nie sangat ringkas, masa pon berjalan ngan cepat, patut lah orang kata masa itu ibarat emas dan masa takkan menunggu kita sesaat pon dan masa juga tidak akan berhenti.jadi, kita sebagai manusia perlu mengejar masa dan perlu menggunakan masa untuk melalukan kerja-kerja yang berfaedah dan bermanfaat.

urm.aku pn x ketinggalan.aku dapat rasakan masa tu berjalan dengan cepat.mana tak nya, rasa macam semalam baru aku masuk sekolah, masuk poli.tapi hakikatnya, 25.04 nie dah abis final exam.wah!.dan aku akan habis diploma bulan 4 nie jugak.wah!.aku sangat merasa kan masa itu terlalu pendek.yelah, mana tak nya.bila aku dah abis diploma, maknanya aku akan meninggalkan Kulim.Ye Kulim.tempat aku menimba ilmu dalam bidang pemasaran selama hampir tiga tahun.d sini, aku belajar berjauhan daripada keluarga.belajar berada d perantauan.

memang la aku balik.tapi x sekerap mase aku dok SMTB dulu.kal mase dk sekolah dulu.tiap2 dua minggu sekali balik umah.bulan puasa pn boleh la merasa air tangan mak.tapi semenjak berada d sini selama hampir 3 tahun.bln puasa hanya boleh d rasai beberapa hari sebelum hari raya.ye.semua itu amat bermakna.kerana d sini lah aku belajar menjadi lebih matang sering ngan umur aku.

dan di sini, aku pernah meminati sesorang yang akhirnya menemukan aku untuk bersahabat dengan dia.dan sebenarnya, aku sempat 'bersama' dia selama lebih dua bulan dalam erti kata lain couple.tapi yelah.okey dah cukup!.jangan nak cerita lebih2 lak.hehehe.biarlah semua itu jadi kenangan aku.apa2 pon, aku tetap anggap dia sebagai sahabat aku.huh!

actually, bila dah nak abis nie, makin banyak lak keje.mana x nye, sekarang nie.orang lain dah abis kelas.tapi aku?.belum ag.esok, 7.04.2011.last kelas bersama cik roslina.okey.aku sebenarnya x kisah sangat kalo nak g kelas.aku suka.hehehehe.lagi pulak, lagi seminggu lebih dah nak final.so scared.okey.bercakap sal tarikh.sebenar nye hari nie, 06.04 ialah hari lahir kawan aku yang bernama muhammad rashid ramli.jadi d kesempatan nie, aku nak ucapkan la selamat ulang tahun buat kawan aku.tapi sungguh sayang, sayang sebab aku sudah tidak lagi berhubung ngan dia.bukan kerana loss contact.but, masing2 busy.dia pn belajar.ade awek.jadi aku pn malas r nak ganggu.x nak cetuskan kontroversi.hahaha.kontroversi konon*ingat ko cantik sangat ke najibah che awang sampaikan ade org nak wat controversi sal ko?.hahahaha.alamak.terlebih sudah!.

huhu.x kisah lah.cume sekarang nie.ape yang penting.aku kena dan wajib fokus untuk final exam.untuk mase depan aku.untuk tunaikan hasrat ibu bapa aku.aku x nak kecewakan mereka.tapi tapi.before korunk skip bacaan nie.sila la tgk gambar si budak perasan comey ngan gambar nieh.hahahaha.

(ceh.kenyit mata konon.kenyit kat sape nie?)




*note : usaha tangga kejayaan

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki