KLIK - KLIK

April 18, 2011

demam final exam~~

assalamualaikum wbt dan hye.

hari nie, aku telah memungkiri janji. hah?. janji?. hehehehe. janji yang d buat oleh diri aku sendiri. actually, seminggu sebelum final exam start, aku de janji ngan diri aku sendiri yang aku x nak berFB. tapi buktinye?. aku on jugak. tapi on kejap2 je. tapi tetap mungkir janji nama nya tu kan?.

actually. hari nie. merupakan hari pertama final exam. dan hari nie juga merupakan paper pertama yang aku hadapi. iaitu service marketing. aku suka jawab service marketing td. sbb. keempat2 soalan nye aku mampu jawab. dan harapan aku, moga2 aku berjaya dapatkan result yang cemerlang. amin!. insya Allah.

dalam hati aku nie. rasa x sabar2 nak abis final exam. nape?. sebab aku dah x sabar nak balik kampung. nak dok kat kampung la pulak. hehehe. mentang2 la aku dah sem last kan?. hehehe. begitu lah. tapi sebelum nak balik, aku ade 3 paper lagi. 3 paper lagi yang menunggu untuk aku jawab. hehehehehe. nampak nye, nak x nak. aku memang kena get ready untuk paper ke 2 dan ke 3. sbb paper tersebut berlangsung pada hari yang sama. dan ade gap 45 minit je. fuhhhh!!. kencang. aku ade mase untuk study kedua2 subjek tu selama lebih kurang 2 hari je. memang lah. terbaik!. aku memang nak kena study betul2. nak skor tinggi pointer untuk sem last nie. dan aku x nak sia2 kan ape yang aku pelajari selama hampir 3 tahun d sini.

dan aku nak grad dengan jaya nya. yeahhhh!. hope so!.

(motif gambor?. xde pape. nie gambar sem 1 aku)




*note : waktu dan saat itu makin hampir.


1 comment:

cikyuyiyui said...

assalamualaikum,
saya tag anda dlm entry saia niey,
diharap sudi2 la jengah seketika..
hehe..
http://nurulhidayahyuiyui92.blogspot.com/2011/04/pinky-momma-nak-bagi-banner-free.html

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki