KLIK - KLIK

April 07, 2011

kaum adam nie kompleks utk d pahami?~~

assalamualaikum wbt.

okey lets proceed with our title.aku x paham ler.x paham bila seseorang lelaki berubah bile dia dah dapat miliki pompuan yang dia nak.walhal, sebelum dapat.kan main ag.dok ngorat.mase dok ejas nak kat seseorang pompuan tu, aku rase lelaki x kan pernah berkira.x kan pernah kisah berapa duit yang terpaksa d habiskan untuk topup semata-mata untuk mendapatkan pompuan yang dia impikan.tapi, bile dah dapat.nape x d kekalkan kesungguhan seperti sebelum dapat memiliki?.

aku tak paham la kaum adam nie.aku pernah jugak dengar org kata.sebelum kawen nie, penyayang nya, romantis nya.pergh!.x usah di soal.tapi bile dah lama kawen, dah lama bersama.hilang la sifat penyayang nya, sifa romantis nye.tapi x semua lelaki macam tu.aku tau dan sedar semua itu.dan beruntunglah bg pompuan yang dapat memiliki lelaki yang benar2 penyayang dan romantis.tapi dalam 100% tu, mungkin hanya 20% yang betul2 penyayang dan romantis terhadap pasangan.memang beruntung la pompuan yang dapat lelaki mcm 2.

tapi, kadang2 kita kena ingat.tak semua yang kita nak, kita akan dapat.tapi setiap manusia nak pasangan yang akan menyayangi dirinya sampai bila-bila.macam tu jugak aku.aku nak seorang lelaki yang sanggup menyayangi aku sampai bila-bila, sampai aku mati.tapi bile semua lelaki yang pernah aku temui melakukan perkara yang sama ke atas aku iaitu melukakan hati aku, mengecewakan aku.aku semakin tidak mahu berharap.sebab aku x paham lelaki.apa yang lelaki nak sebenarnya dari aku?.ape, ingat aku patung ke?.

nape aku kata kaum adam nie kompleks?.sebab itu pandangan aku.


#p/s : maafkan aku jika entry aku nie ade menyinggung mana2 pihak.ini sekadar luahan.



*note : kenangan membayangi aku

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki