KLIK - KLIK

April 18, 2011

aku inginkan dirimu, datang dan temui aku~~

assalamualaikum wbt dan hye.

tengok title entry sudah lah. hehehe. mesti korang dah tau kan?. itu adalah lirik lagu dari dadali iaitu di saat aku mencintaimu. wah!. gitulah gamak nya. sebenarnya, aku tengah study tadi. study sambil dengar radio. lalu aku menukar2 channel. dan tetiba terhenti di radio Suria fm. mana x nya, radio itu menyiarkan lagu tersebut. lagu dari dadali. wah!. dah lama x dengar lagu nie.

tiba2 jadi rindu. teringat. pada orang jauh. ye!. sangat jauh. dan tiba2 hati aku terusik. hehehehe. jiwang pulak aku nie. d waktu malam2 macam nie. bila malam2 nie, banyak station radio menyiarkan segmen cinta2, jiwang2 nie. hehehehe. aku lak, semua radio aku layan. selagi radio tu siarkan lagu yang menarik, yang boleh masuk ngan jiwa aku mase tu. jadi, aku layan je.

aku kan jenis yang x kisah lagu ape yang d siarkan. gitulah gamaknya!. actually, kepala aku nie dah pening2 sikit. sbb x cukup tido dan rehat. huhuhuhu. oklah. aku nak sambung keje aku. see u in next entry. tq 4 reading.


(itu aku. dalam gelap.)




*note : rindu masih menggebu

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki