KLIK - KLIK

April 11, 2011

cita-cita aku berubah?~~

assalamualaikum wbt dan hye.

aduh.aku baru je lepas singgah blog yang mejual kek.pergh!.kecur liur tengok kek yang beliau buat.nak tau ke sape beliau itu?.sila klik dkt beliau yang pertama kali tadi d taip.wah2!.gitu la ko gamaknya.aku nie terliur giler tengok kek yang d buat oleh beliau.

tetiba je aku rasakan yang cita2 aku berubah.ala.korang pon tau kan cita2 aku nak jadi ala2 eksekutif marketing.alaaaa.ala2 keje pejabat gitu.tapi bile je aku lepas ziarah blog beliau, aku titibe rase, alangkah bagus nya jika aku leh buat kek macam beliau.hehehe.sekurang2 nya, luahkan, terjemahkan bakat2 yang terpendam.mana la tau, kalo2 aku mampu dan ada bakat dalam nak buat kek.waduh2!.gitu la ko ye jibah.hahahaha.

tapi kan, sebenarnya best tau.best kalo2 kita pandai masak, pandai buat kek.baru lah d sayangi sang suami suatu mase nanti.kalo sebut2 suami, x leh la kata sekarang.sbb aku belum kawen.hahaha.ade hati jugak aku nak kawen ye?.eh!.of cos la.semua manusia d cipta berpasang-pasangan, d lahirkan dengan fitrah semulajadi yang semua orang ade.yelah,rasa ingin bercinta dan ingin d cintai.lagi2 kalo lah aku pandai masak kek, pandai masak untuk ikat perut sang suami.

tapi.aku memang ngaku la.aku x reti masak yang berat2.kalo setakat nak masak yang biasa2 tu boleh la.xpe2.t aku belajar.untuk masak2 yang vouge2 gitu.hahahahaha.perasan je la ko jibah.tapi, best ape kalo tetiba aku pandai buat kek.pergh!.mane la tau, suatu hari nti aku bukak kedai kek!.ambik ko.vouge gitu ko nok!.huhuhu.




*note : cita2 ku masih jauh!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki