KLIK - KLIK

April 10, 2011

bangga kowt~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey.skrg, aku baru balik makan mee tomyam.terbaek dari ladang dan pekena air cendol dari pasar malam kilang lama, Kulim.okey.balik2 je, aku terus nak berblogger.tengok2 ade komen dari blogger terkenal dalam kalangan blogger2 jugak.nak tau sape?.sila klik dkt blogger terkenal yang aku nyatakan sebentar tadi.hehehehe.bangga kowt.rupa2 nya sudi jugak blogger terkenal dalam kalangan blogger tuh komen d blog aku.tQ ya?.hehehehe.

okey.tadi aku ade col mak aku.mak aku suh aku study leklok utk final.mak aku suh dapatkan balik 3.50 seperti yang aku dapat mase sem 2 dan 3.huhuhuhu.aku janji.aku x kan hampakan harapan mak aku.itu janji aku.okey.actually, tadi aku tetiba teringat lagi kat orang SP.nape la ye?.huh!.i think, x sepatut nya aku melayan perasaan tersebut.itu hanyalah mainan perasaan pada aku.okey?.mainan perasaan!.titik!.




*note : kembali meroyan?.
oh!.tidak!.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki