KLIK - KLIK

April 11, 2011

ramai dah yang tau!!~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey.aku harap2 kamu semua sehat2 je.aku kat sini sehat2 je.okey.mesti ramai dah tau sal ape yang aku nak story kan nie.betul x?.nie ha.dah ramai dah dok ngata sal nie.ramai dah dok stody2 sal nie.kalo korang nak tau, rancangan nie memang yang suka sebab rancangan nie memang buat kerana pabila korang tengok rancangan nie mesti korang x kering gusi.mana x nya, ngan peserta2 yang macam2 gelagat.

nie adalah berkaitan dengan rancangan Maharaj Lawak.untuk minggu pertama dan kedua nie kita berpeluang la untuk tengok d astro 104 sebab astro menyiarkan pada dua episod pertama je.pas tu, astro nak menyiarkan Maharaja Lawak pada astro warna je.sedangkan kat umah aku pon mane de astro warna.adoi.x berpeluang la aku nak tengok.sayang sungguh.okey2.xpe2.aku leh tengok lagi dkt blog yang satu nie.nak tau blog ape??.hehehe.cuba la klik dkt yang tulisan warna pupel tu.dan nie gambor2 yang aku dapat dari en.google.


(yang nie adalah rancangan nya)

(12 orang semua peserta nya)

(yang nie peserta yang aku suka)

okey?!.aku memang suka zizan.tambah2 lagi kalo zizan berganding ngan johan.rasa macam lawak zizan bertambah dan lengkap bile zizan berganding ngan johan.dah macam adik beradik aku tengok.ngam giler aku tengok kedua2 nye nie.ape2 pon.I LOVE DUA2.hahaha.boleh ke LOVE dua2?.aku minat je.aku memang suka dua2 nie.hehehe.tapi, mesti korang dah tau kan?.sebenarnya ramai orang x setuju bile astro nak siarkan rancangan nie hanya pada astro warna kan?.aku pon x setuju jugak.bukannya ape, walaupon aku boleh tengok jugak dkt blog yang aku link kan dkt korang td, aku terkilan la jugak.terkilan bile aku x dapat tengok live rancangan nie dkt tV.macam Raja Lawak dulu aku berkesempatan tengok.enjoy je.gelak sakan.hahahaha.tapi, x pelah.astro ada hak nak buat keputusan macam tu kan?.



*note : i like JOZAN.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki