KLIK - KLIK

April 08, 2011

kalo lah aku, punya duit yang banyak~~

assalamualaikum wbt.

ok.kalo la korunk nie d takdirkan ade duit banyak atau dalam kata lain ialah, kalo lah korunk kaya.ape korunk nak buat ngan duit2 tuh?.

aku pn ade gak benda2 yang aku nak wat if aku ade duit banyak.antarany ialah :

  1. aku nak beli DSLR.
  2. aku nak beli handphone baru (tgk pada keadaan)
  3. aku nak sedekahkan duit2 aku pada orang yang lebih memerlukan
  4. dan paling utama, kalo boleh, aku nak bagi duit tu pada mak dan abah aku pergi haji

aku rase itu je lah kot.semua itu hanya cerita kalo lah aku punya banyak duit.masalah nya, aku belom punya banyak duit untuk buat semua itu.tapi, aku tengah confius, sama ada nak belikan enfon dkt mak aku gune duit jualan topup aku or patut aku belikan mak aku enfon nti aku dapat gaji pertama bila aku kerja nti je?.huh!.pening.

aku dah janji ngan mak aku nak belikan enfon baru sbb enfon mak aku rosak sbb aku jugak ari tuh.ape lah aku nieh kan?.kesian mak aku.huhuhu.kalo jadi aku gune duit jualan topup tuh, aku ingat nak survey2 harga kat sini untuk beri kejutan pada mak aku.aku nak wat semua tu, sbb AKU SAYANG MAK. (I LOVE U, MOM)

lagi pon, aku rase, x salah if aku gunakan duit tu sbb itu duit hasil jualan topup aku.bkn duit haram.


*note : kasih sayang ibu
tiada tolak bandingnya

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki