KLIK - KLIK

April 21, 2011

aku x paham~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey. aku rase down sangat malam nie. down nape?. aku rase down sbb aku rase macam makin lama, makin menebal benci atau ketidak sukaan mereka terhadap aku. okey. actually, aku x nak aibkan sape2. cume, mungkin dalam hal nie, aku yang banyak buat salah, mungkin ada dari percakapan aku, kelakuan aku yang mereka tidak suka.

aku jugak down. down bile aku sedar ngan fizikal aku macam nie, aku rase rendah diri. ada ke orang betul2 nak kawan ngan aku?. aku sedih. rase macam sayu je. aku pulak, bile dah macam nie, aku makin la x sabar2 nak balik dok kat umah. erm. bile aku down ngan fizikal aku, kadang2 aku nak bergaya pon aku rase x berbaloi. x berbaloi sebab, kalo orang x cantik macam aku nie, pakai yang cantik pon. tetap nampak x cantik.

well. aku x tau, bile ade orang mengatakan CINTA pada aku sama ada mereka ikhlas atau tidak. bukan aku nak meragui, cume, aku terlalu sedar ngan diri aku nie. yeee. aku sangat sedar. mungkin kalo orang cinta aku pon, orang x mampu terima kelemahan aku. aku sangat banyak kekurangan yang x de pada orang lain. tapi, di sini, aku kuatkan lagi diri aku, aku cekalkan lagi hati aku untuk meneruskan kehidupan aku kerana Allah bersama aku.

mungkin ini ialah cubaan untuk aku. dugaan dalam hidup aku. sape jua yang tau, suatu mase nanti. akan ade kebahagiaan?. bukannya aku tidak bahagia dengan kehidupan aku. aku cume tertanya2 mengapa aku tidak menjadi sesempurna orang lain. aahhhhhh!. sungguh aku x tau. jiwa aku berkecamuk sebenar nye. berkecamuk bila memikirkan semua itu.

(hidup x selalunya indah)




*note : kadang2 terasa penat
ngan hidup nie.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki