KLIK - KLIK

April 09, 2011

no title available~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey!.dah bace kan title untuk entry nie.no title availabe.sbb aku x tau nak kata ape sal ape yang akn aku kogsi kan ngan korunk.cume yang aku tau.ape yg aku akn paparkan sebentar lagi adalah sekadar draft.tapi 75% daripada draft itu akan d laksanakan mengikut seperti yang tercatat d draft itu.jika draft itu d laksanakan, maka, aku sedar masa x kan menunggu aku untuk khatam semua syllabus yang telah d ajar oleh pensyarah2 aku.

okey!.lets see the draft. :-

this is final exam draft.

  1. 18.04.2011-Isnin-P5711 SERVICE MARKETING-2.30 till 4.30 pm
  2. 21.04.2011-Khamis-P5712 STRATEGIC MARKETING-8.30 till 10.30 am
  3. 21.04.2011-Khamis-P5713 PRODUCT MANAGEMENT-11.15 till 1.15 pm
  4. 25.04.2011-Isnin-P5709 INDUSTRIAL MARKETING-8.30 till 10.30

as u can see.itulah draftnya.dan as u can see, pada hari khamis, kitorang ade dua paper serentak pada pagi itu.aduh!.memang kena struggle la aku.untuk dapatkan kejayaan.untuk dapat kan pointer yang terbaik.semoga harapan aku menjadi kenyataan.amin!.semoga Allah makbulkan doa aku.




*note : takut!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki