KLIK - KLIK

April 06, 2011

asyik-asyik ko~~

assalamualaikum wbt.

hai,hai,hai.ape khabar semua?.wah2!.semua nya nampak gembira ye?.hehehe.okey lah.aku tau korunk memang gembira ngan hidup masing2.dan itulah yang aku harapkan.

okey.lets me story about this entry title.sebenar nya aku sendiri pon x tau nak cakap ape.yang aku tau.aku still lagi macam dulu.x boleh melupakan si dia yang dulu.ah!.tencen aku.kalo macam nie.macam ne aku nak tambah happy ngan si dia sekarang?.huh!.tu lah.asyik-asyik ko je yang ade.penting sangat ke ko pada aku?.ah!!!.aku malas nak menjawab soalan yang aku sendiri x tau jawapan nya.yang aku tau.aku x kan berpatah balik.yang aku tau, aku ade ASR.(itu ringkasan nama cinta hati aku skrg).aku berharap, hubungan nie x kan putus d persimpangan.biarlah cinta tu datang ngan sendiri.aku percaya, jika ade jodoh,aku tetap ngan dia.dan begitulah jika sebaliknya.but sebenarnya, bukan senang untuk aku lupakan org SP.ah!!.lagi-lagi orang SP yang aku ingat.ape hal ngan aku nieh??.uh!

yelah.mana x nya, setiap inci jalan2 d Kulim nie pernah aku lalui d waktu aku bersama dia.tapi kami pergi berasingan okey?.macam malam td, aku g Giant ngan roomate aku.makan KFC.pas tu, duduk pulak tempat yang pernah aku duduk makan KFC bersama dia.adoi!!.terbayang-bayang je kenangan tu.rasa mcam masih panas2 ag kenangan itu.dan rasa macam aku masih bersama dia.tpi semua itu amat menyakitkan.sbb itu semua hanya lah kenangan.aku pernah jugak terfikir,andai semua itu tidak berlaku.mesti aku x berkawan ngan dia.dan mesti aku tetap akn meminati dia dari jauh, dalam diam.dan meminati begitu lebih elok rasa nya daripada begini.


(regret.........)

dan aku rasa andainya waktu itu boleh d putarkan,ingin sekali aku mengubah segala-galanya yang berlaku dalam hidup aku.agar aku dapat menebus kesilapan aku, kekhilafan aku terhadap sesiapa jua yang pernah terasa hati ngn sikap aku.aku akui.banyak penyesalan yang aku rasakan.tapi, nak ulang semula pon dah x boleh.cuma, aku boleh ambik iktibar daripada ape yang pernah terjadi.dan aku rasakan itu adalah pengajaran yang paling bermakna untuk aku menjalani hidup dengan lebih berhati-hati.




*note : tiada gune penyesalan

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki